طراحی انواع وب سایت

Wiki Article

طراحی این بخش کار ساده‌ای نیست و بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت از طراحی درست آن صرف نظر می‌کنند.

اکثر کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند محصولی را جستجو می‌کنند که ویژگی آن را به طور کامل می‌دانند. به عنوان مثال، یک آقا وقتی به دنبال یک “پیراهن سفید آستین بلند سایز متوسط” است، دقیقا همین عبارت را در کادر جستجو وارد می‌کند. از دید ما یک سایت فروشگاهی خوب باید بتواند محصولات را به ازای کلمات کلیدی طولانی کاربران پیدا کند.

اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید پیشنهاد میکنم پادکست صوتی زیر را در مورد هزینه طراحی وب سایت با وردپرس گوش بدهید:

برچست ها: شما می توانید در صورت عدم وجود برچسب مورد نظرتان آنر ا بلافاصله ایجاد کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی در وب پویا با طراحی قالب اختصاصی متناسب با کسب و کار شما انجام می شود. حتی این امکان برای شما فراهم است تا طرح مورد نظر خود را به ما سفارش بدهید.

در این مرحله بر اساس نیاز خود یا دریافت مشاوره از واحد فروش ، بسته فروشگاه خود را انتخاب میکنید و ثبت سفارش صورت می پذیرد

این روش یکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین روش ها برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط می باشد. در این پلن با توجه به نوع انتخاب و بودجه شما شرکت چندین قالب از نمونه کارهای قبلی خود به مشتری خود ارائه می توضیحات بیشتر دهد و درنهایت بعد از توافق و اعمال اصلاحات جزئی وارد مرحله پیاده سازی می شود.

محدوده هزینه ساخت وب سایت بسیار وسیع است، همین امر باعث سردرگمی خریداران شده است. بسیاری از شرکت ها، اقدام به طراحی سایت با کمترین امکانات و در عین حال، بیشترین قیمت می کنند؛ در حالی که ممکن است شرکت دیگری سایتی با امکانات کامل را، با قیمتی معقول به مشتری های خود ارائه دهد. 

شما می توانید با بررسی نمونه کارهای هر شرکت به رعایت این نکات در طراحی ها پی برده و با خیالی راحت برای طراحی سایت اقدام کنید. در ادامه شما می توانید تعدادی از نمونه کارهای وردپرسی موفق تیم وب پویا را مشاهده کنید.

این خدمت تا چندماه به صورت رایگان است و بعد براساس مقدار هزینه طراحی سایت، درصدی به صورت سالیانه دریافت می گردد. خدمات طراحی سایت دیگر

داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارهای سنتی یک ضرورت است. این روزها با تعطیلی گاه‌و‌بیگاه مغازه‌ها به دلیل کرونا، سایت شما تنها ویترین و شعبه‌ی کار شماست که هیچ‌وقت تعطیل نخواهد شد.

و آنچه که در عمل بسیار مهم است در کارهای تخصصی استفاده از جوملا نسبت به وردپرس بهتر می باشد.

وبلاگ ۲۴ نرم افزار مانیتورینگ سرور برای مدیریت بهتر سرورها

Report this wiki page