قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

قيمت‌ها معمولا برای رول و در مقدار ظرفيت هست و برای كسب اطلاعات دقيق از هزينه‌های برش و فرمينگ بهتر است با كارشناسان مجموعه تماس بگيريد.

 را دارد. بدین ترتیب بهتر است شرکت هایی که از نظر سخت افزاری و دانش فنی توانایی گالوانیزاسیون را دارند، نسبت به تولید محصولی ضد زنگ اقدام نمایند؛ زیرا نداشتن کیفیت گالوانیزاسیون، باعث می شود تا انتظاری که مصرف کننده از آن داشته را برآورده نکند.

مفتول گالوانیزه همان سیم سفید است که با انجام فرآیند گالوانیزاسیون روی سیم فولادی تهیه می‌گردد.

سیم فولادی گالوانیزه به عنوان یک جنس همه کاره در نظر گرفته می شود که باعث محبوبیت آن در بین کسانی که در کار ساخت و ساز خانه هستند، می شود.

مقاومت عالی در برابر خوردگی ، زنگ زدگی ، محیط های اسیدی و قلیایی

میزان مقاومت فلزی که بر اثر فرایند گالوانیزه سرد پوشش دهی شده است، نسبت به گالوانیزه گرم کمتر است؛ اما قیمت کمتر باعث می شود استفاده از این مفتول همچنان پر رونق باشد.

البته نباید از یاد ببریم که گالوانیزه کردن مفتول باعث افزایش قیمت این محصول نسبت به سیم اسکوپ و رابیتس بندی میشود.

روکش روی ایجاد شده بر روی این محصول نیز ۱۰ الی ۲۵ گرم بر متر می‌باشد.

برای صرفه جویی در زمان می توانید با مشاهده محصول موردنظر و فشردن دکمه خرید در انتظار تماس از طرف مجموعه باشید. ما در کوتاهترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی خواهیم کرد.

مفتول گالوانیزه یک محصول پر کاربرد می باشد که از مواد متفاوتی تولید می شود، در موارد مختلفی خواه به عنوان مواد اولیه برای تولید محصولات دیگر و خواه به صورت مصرف مستقیم به کار گرفته می شود. 

تعمیر کمتر و نگهداری آسان : پوشش گالوانیزه مقاومت کششی فولاد را افزایش داده و به دلیل پیوند متالورژیکی فولاد و روی نسبت به سایش مقاوم است و نیاز به تعمیر ندارد .

۱- گره ساده(لغزان): گره ساده،متداولترین ادامه مطلب گره برای اتصال میلگردهای اصلی و فرعی(مونتاژ) در شبکه‌های افقی مانند سقف و فونداسیون با امکان اجرای سریع است.

این موضوع باعث شده تا میزان مصرف این محصول از مفتول آرماتوربندی یا مفتول سیاه بسیار بیشتر شود.

معمولاً قیمت مفتول گالوانیزه گرم بالاتر از مفتول‌هایی بوده که به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شوند. مفتول‌های تولید شده در ایران معمولاً به روش گالوانیزه گرم تولید می‌شوند.

Report this wiki page