طراحی سایت چیست

Wiki Article

نکته جالب این است که در وردپرس نیز به همین شکل است و شما می توانید بر حسب سلیقه شخصی، حوزه کاری و یا قابلیت‌هایی که نیاز دارید، بهترین و مناسب‌ترین قالب را برای وب‌سایت خود انتخاب کنید.

!!! اما نگران نباشید مشاورین اینتن همواره در کنار شما هستند تا به شما کمک کنند به میزان نیازتون بابت طراحی سایت هزینه پرداخت کنید. بخاطر همین راهکارهای متنوعی برای شما تدارک دیده ایم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و جدول هزینه طراحی سایت در سال ۱۴۰۱ را هم مشاهده کنید و اگر نظر و سوالی داشتید حتما در قسمت کامنت ها بپرسید.

فروشگاه اینترنتی والمارت به عنوان برندی جهانی در فروشگاه های زنجیره ای در کشور آمریکا، در طراحی سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی خود، در صفحات محصولات، در سایدبار سمت چپ امکان سرچ و فیلتر را فراهم آورده است:

زمانی که شما دیجی کالا را باز می کنید، گوشه سمت راست، یک تب دسته بندی محصولات وجود دارد. برای انتخاب هر محصول، دسته مخصوص آن را انتخاب نموده و محصول را پیدا کنید.

این نمونه سایت فروشگاهی درباره تحلیل بازارهای مالی و فروش پکیج های تحلیل بازار های مالی است. در طراحی این سایت طراحی شده با وردپرس از قالب انفولد استفاده شده است.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاصی که در این روش طراحی قالب وب سایت توسط گرافیست و زیر نظر کارفرما انجام می گردد (مدت زمان از چهار هفته)

به عنوان قدم اول باید در گوگل عبارت ثبت دامنه را سرچ کنید و سپس از میان وب‌سایت‌های زیادی که خدمات ثبت دامنه ارائه می‌کنند، یکی را انتخاب کرده و به راحتی دامنه خودتان در آن‌جا ثبت کنید.

-    در صورت نیاز به مشاوره در خصوص انتخاب گزینه مناسب جهت سایت خود یا هرگونه سئوال درباره قیمت و هزینه ها لطفا با ما  تماس بگیرید تا همکاران ما جوابگوی سوالات شما باشند. 

تفاوتی نمی‌کند که وب‌سایت شرکتی یا خبری دارید یا یک وب‌سایت شخصی یا فروشگاهی، شما باید کلیک کنید به صورت هفتگی، روزانه یا حتی چند روز یکبار مقالات را در درون سایت خود تولید و منتشر کنید.

معمولا وب‌سایت‌هایی که در صفحه نخست گوگل وجود دارند، معتبر و قابل اعتماد هستند و می‌توانید به راحتی اطلاعات خود را در آن وارد کنید و مراحل ثبت دامنه را انجام دهید.

به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد.

خدمات سئو قیمت سئو مشاوره سئو آموزش سئو سفارش سئو خدمات تولید محتوا

در راه اندازی یک وب‌سایت نیز به همین صورت است؛ چرا که شما باید اسمی را برای وب‌سایت خود انتخاب کنید تا مشتریان و کاربران مورد هدف شما و فقط با داشتن نام سایت، بتوانند وارد کسب‌و‌کار اینترنتی شما شوند.( به عنوان مثال اسم برند ما میهن وردپرس می‌باشد.)

برای اضافه یا کم کردن برخی از المان‌ها در وب‌سایت باید در ابتدا باید بر روی “ویرایش با المنتور” کلیک کنید.

Report this wiki page