خدمات طراحی سایت وردپرس

Wiki Article

تمامی سایت‌‎های اختصاصی و نیمه‌اختصاصی طراحی شده توسط وب‌رمز به صورت ریسپانسیو بوده و در حالت موبایل نیز نمایش صحیحی خواهد داشت.

اکثر کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند محصولی را جستجو می‌کنند که ویژگی آن را به طور کامل می‌دانند. به عنوان مثال، یک آقا وقتی به دنبال یک “پیراهن سفید آستین بلند سایز متوسط” است، دقیقا همین عبارت را در کادر جستجو وارد می‌کند. از دید ما یک سایت فروشگاهی خوب باید بتواند محصولات را به ازای کلمات کلیدی طولانی کاربران پیدا کند.

طراحی سایت آژانس مسافرتی - طراحی وب سایت آژانس مسافرتی و گردشگری

طراحی سایت خبری آماده با امکانات کامل و مدیریت فارسی در وب پویا به شما عرضه می شود. با بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر می توانید درآمد زیادی را تجربه کنید.

از دیگر امکاناتی که ما به طراحی سایت‌ فروشگاهی خود اضافه می‌کنیم، قابلیت نمایش نمای نزدیک محصول (از زوایای مختلف) در صفحه‌ی نتایج است.

در پایین این صفحه قسمتی وجود دارد که شما می تواند عکس مجوز کسب و کار، لوگوی شرکت خود و بنر صفحه سایت خود را وارد نمایید.

در صورتی که شما بخواهید یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید و نخواهید که از قالب های دارکوب استفاده کنید. همکاران ما در دارکوب می توانند طبق نظر شما یک فروشگاه اینترنتی را طراحی نمایند. در این روش شما و طراح وب سایت بر روی یک طرح کار می کنید، نظرات و اصطلاحات مورد نظر خود را به وی اعلام نموده تا سایت مورد نظر شما طراحی گردد.

شما می توانید با کمک این سیستم با کمترین هزینه و سریعترین زمان، کسب و کاری نو مشابه دیوار راه اندازی کنید.

علاوه بر اینها در آینده پیاده سازی امکانات خاص در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی قابلیت توسعه منبع بالاتری خواهد داشت.‎

علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎

از آن به بعد، تعداد کالاهای موجود در انبار در صفحه‌ی هر محصول نمایش داده می‌شود. با این کار، مشتریان می‌توانند میزان محبوبیت کالا را تشخیص دهند و اگر کالا رو به اتمام است، خرید آن را به تاخیر نیندازند.

امکان فروش هر نوع محصولی در ووکامرس برای شما فراهم شده است و شما می توانید هر نوع محصولی را که می خواهید، اعم از محصولات دانلودی و محصولات فیزیکی و … را به فروش برسانید.

وقتی کالاها با عکس‌هایی با کیفیت نمایش داده شوند، وقتی محتوایی متناسب با نیاز مشتری در سایت درج شود، وقتی محصول خریداری شده در زمان مناسب به دست مشتری برسد، میزان فروش به مرور افزایش خواهد یافت و به حریفی کم رقیب در دنیای تجارت تبدیل خواهید شد.

سایت های دوزبانه یا چند زبانه به صاحبین کسب و کار کمک می کند تا روابط خود را گسترده تر کنند. با گسترش ارتباطات با سایر کشورها، می توانید فروش و اعتبار برند خود را افزایش دهید.

Report this wiki page