مفتول گالوانیزه

Wiki Article

مرکزآهن قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان امروز را در سایت، اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی مرکزآهن منتشر میکند.

این نوع مفتول ها با پوشش ضخیمی که دارند در برابر آسیب و تخریب مقاومت می کنند و اگر عوامل تخریب کننده بخواهند به آن ها آسیبی برسانند پوشش از بین می رود اما سیم از بین نخواهد رفت.

سیم مفتول تماس بگیرید مفتول گالوانیزه سرد مفتول گالوانیزه سرد نوعی دیگر از مفتول گالوانیزه است که تفاوت‌هایی با مفتول گالوانیزه گرم دارد. همین

مفتول گالوانیزه به روش سرد معمولا با قطر ۰.۵ تا ۶ میلی‌متر و به دو شکل کلاف و شاخه تولید شده و ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی آن‌ها تابع میلگردی است که از آن تولید شده است.

- تیرآهن ماهان بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۱:۱۶ خروجی اکسل

مفتول های کم کربن در بازار با روکشی از گالوانیزه عرضه می شوند، این محصولات با مقاومت بالا در برابر رطوبت و زنگ زدگی و همچنین انعطاف پذیری بالا برای استفاده در زیر دریایی فشار قوی و کابل های مخابراتی بسیار مناسب می باشند.

البته نازک بودن پوشش روی، بر روی سیم مفتول های گالوانیزه باعث میشود که مستعد زنگ زدگی و خوردگی باشند اما انعطاف پذیری بالای آن ها باعث میشود این محصول همچنان محبوب و کاربردی باشد.

اصفهان آهن از سه طریق امکان خرید سیم مفتول گالوانیزه را برای شما فراهم نموده است:

از آنجایی که مفتول سفید در فرایند های مرحله ای تولید می شود، کیفیت انجام مراحل در کیفیت نهایی این محصول اهمیت دارد و در نهایت قیمت آن تاثیر به سزایی دارد.

این پوشش فلزی سفید است که به مفتولهای گالوانیزه مشخصه های کاربردی خود را می دهد.

سهم کوچکی در رشد و شکوفایی صنعت تولید مفتول مسوار، مفتول سفید (اسیدشوی) و مفتول سیاه و صنایع وابسته داشته باشد.

بهترین محصولات مفتولی در ایران در اصفهان تولید می‌شود و سیم مفتول گالوانیزه اصفهان معروف است.

مفتول گالوانیزه چینی به نسبت نوع ایرانی آن در برابر زنگ‌زدگی و رطوبت استقامت کم‌تری دارد و زودتر دچار اکسید شدن می‌شود. از طرفی برتری‌هایی نسبت به نوع ایرانی دارد مانند نداشتن تلرانس و تغییر قطر در نقاط مختلف کلاف مفتول می‌باشد.

می باشد، سیم های سفید تقریباً هیچ جایگزینی با عملکرد قابل مقایسه اینجا کلیک کنید در این زمینه ندارند.

Report this wiki page