تیم طراحی سایت

Wiki Article

یک فروشگاه اینترنتی مدرن و استاندارد می تواند تحویلی عظیم در کسب و کارتان ایجاد کند. 

بعضی از افرادی که در گذشته سایت شرکتی طراحی کرده اند، به دلایلی اکنون تصمیم به طراحی سایت فروشگاهی گرفته اند تا بتوانند در کنار معرفی کالا و خدمات، فروش اینترنتی هم داشته باشند.

هر چه امکانات مد نظرتان بیشتر باشد، قاعدتا هزینه ساخت سایت وردپرسی نیز بیشتر خواهد شد. چرا که طراح مجبور است تا وردپرس را با توجه به خواسته شما سفارشی سازی کند.

طراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.

پشتیبانی سایت، که شامل رفع ایرادات آن از کدنویسی گرفته تا هاست به صورت کاملا تخصصی و با تیم مجرب این حوزه در سایت کار انجام می شود.

اگر از درآمد بالای سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی اطلاع داشتید، حتی یک لحظه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود درنگ نمی‌کردید. طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس می تواند گام بزرگی در جهت کسب درآمد از اینترنت و کارآفرینی باشد.

قیمت طراحی سایت با وردپرس برای سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری، املاک و... متفاوت است; چرا که هر یک از این وب سایت ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و همین عامل می تواند تعیین کننده قیمت خرید وب سایت وردپرس باشد. 

شما برای ویژه کردن آگهی تنها کافی است در صفحه توضیحات بیشتر محصول یا آگهی در نوار بالا روی “ویژه کردن” کلیک کنید.

یکی از پرچالش‌ترین موضوعات برای تیم ما، طراحی بخش جستجوی سایت فروشگاه آنلاین، است. وقتی مشتری وارد سایت می‌شود و نام کالای خود را در کادر جستجو وارد می‌کند، باید کالای مورد نیاز در دسته‎‌ی کالاهای مربوط به آن، نمایش داده شود. هرچه طراحی بخش جستجوی سایت شما دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر انجام شود، امکان فروش محصولات شما نیز بیشتر خواهد شد.

بنابراین بودجه‌ای که باید برای آن کنار کنار گذاشته شود نیز بسیار متفاوت است.

اینجاست که اهمیت سفارش طراحی سایت فروشگاهی پررنگ تر می شود.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت طراحی یک سایت فروشگاهی، تعداد صفحات آن است. هر چه محصولات سایت و خدمات آن بیشتر باشند، حجم کار تیم متخصص ما و مدت زمان مورد نظر برای طراحی سایت و در نتیجه‌ی بودجه‌ی مورد نیاز برای آن بیشتر خواهد بود.

پشتیبانی در حوزه طراحی سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چرا که در واقع این امر نشان دهنده توجه و تعهد شرکت طراحی سایت به مشتری است. با راه اندازی سایت، تمام سوالات مدیر سایت در رابطه با نحوه کار کردن با سیستم شروع می‌شود؛ همچنین بروزرسانی‌های سایت ممکن است آن را با خطاها و مشکلاتی رو به رو کند و در این زمان کاربر نیازمند یک متخصص برای رفع مشکلات و سوالاتش خواهد بود.

هر وب سایتی برای اینکه رتبه خوبی در گوگل بگیرد و در نتایج اول جستجو نمایش داده شود، نیاز به رعایت اصول و قوانینی دارد؛ به این مجموعه قوانین که مطابق با الگوریتم های گوگل تعیین شده است، سئو یا بهینه سازی سایت می گویند.

Report this wiki page