سفارش طراحی سایت شرکتی

Wiki Article

خب بعد از همه این کار ها به خودتان جایزه بدهید و آدرس وب‌سایتتان را در مرورگر وارد کنید؛ تعجب نکنید همان طور که مشاهده می‌کنید شما بدون یک خط کد و ساعت‌ها و ماه‌ها برنامه‌نویسی صاحب یک وب‌سایت فوق‌العاده جذاب و مخاطب‌پسند شده‌اید!

آشپز که دوتا شد، آش یا شور می شود یا بی نمک! حکایت امروز فروشندگان قالب‌های خارجی می‌باشد زیرا که همان‌طور که گفته شد، فروشندگان ایرانی قالب‌ها، در قالب اصلی که توسط برنامه نویسان خارج ایران کد‌نویسی شده است را تغییر می‌دهند و ممکن است به صورت سهوی باعث بروز مشکلاتی در قالب شوند که وب‌سایت شما را دچار اختلال کند.

یا طوری فیلتر کند که فقط محصولات ایکس لارج را ببیند و یا فقط محصولاتی به رنگ آبی را ببیند و یا محدوده قیمتی کالاهای مورد نظرش را مشخص کند.

اگر کاربر مثلا دسته "زنان" را کلیک کند به صفحه دسته هدایای زنان هدایت می شود که در آن صفحه با تگ هایی فهرست شده است که اجازه میدهد سرچ خاص تر شود.

-    ترجیح می دهید که در پیاده سازی پروژه از چه تکنولوژی‌هایی استفاده شود؟

اگر تصویر محصول مورد نظرتان در منوی “کتابخانه پرونده های چند رسانه ایی” نبود می توانید آن را توسط “منوی “بارگذاری پرونده ها” بارگذاری کرده و سپس مورد استفاده قرار دهید.

منتخب جشنواره+تم اختصاصی+پشتیبانی تلفنی+سئو+افزایش فروش، قیمت و نمونه طراحی وب سایت فروشگاهی و ساخت فروشگاه اینترنتی ✓شادی ما در گرو لبخند شما

سایت منزل مارکت؛ یکی از بهترین سایت های ساخته شده با وردپرس

حتما تا امروز به یکی از فروشگاه های مطرح جهانی و یا ایرانی سر زده اید. اگر نزدید پیشنهاد می کنم همین الان وارد سایت دجیکالا و یا آمازون شوید.

-    امکان افزودن امکانات اضافی روی انواع وب سایت‌های بالا وجود دارد.

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود می‌توانید لیست کاملی از تمام صفحات وب‌سایت وردپرسی خودتان را مشاهده کنید.

در صفحه‌ی ساخت سایت بعدی از شما می‌خواهد یکی از دمو‌هایی که با استفاده از قالب اهورا نوشته شده است را انتخاب کنید. اگر نمی‌دانید از کجا باید دموهای قالب اهورا را مشاهده کنید؛ نگران نباشید از اینجا می‌توانید به همه‌ی دموها دسترسی داشته باشید.

در راه اندازی یک وب‌سایت نیز به همین صورت است؛ چرا که شما باید اسمی را برای وب‌سایت خود انتخاب کنید تا مشتریان و کاربران مورد هدف شما و فقط با داشتن نام سایت، بتوانند وارد کسب‌و‌کار اینترنتی شما شوند.( به عنوان مثال اسم برند ما میهن وردپرس می‌باشد.)

ممکن است با روش‌های طراحی سایت آشنایی نداشته باشید، اما بهتر است تمامی راه‌ها را بررسی کنید. زیرا تعرفه طراحی سایت متناسب با نوع و موضوع آن، کم و زیاد می‌شود.

Report this wiki page