قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

آخرین بروزرسانی : امروز ضخامت سایز برند حالت محل تحویل واحد تاریخ بروزرسانی

قیمت سیم مفتولی گالوانیزه انبار اصفهان آخرین بروزرسانی : ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳

سیم مفتول ، مفتول سیاه ، سیم آرماتوربندی یا مفتول آنیل شده از اسامی این محصول است که در صنعت و ساختمان سازی کاربرد ویژه ای دارد ، این مفتول به واسطه این که در ساخت بسیاری از مصالح فلزی دیگر به کار می رود و به عنوان ماده اولیه آنها محسوب می شود با نام مفتول مادر نیز شناخته می شود.

سیم فولادی گالوانیزه به عنوان یک جنس همه کاره در نظر گرفته می شود که باعث محبوبیت آن در بین کسانی که در کار ساخت و ساز خانه هستند، می شود.

مفتول گالوانیزه سخت استحکام بالایی دارد و می توان از آن برای بلند کردن اجسام سنگین بدون آسیب دیدگی استفاده کرد. در مقابل نوع نرم برای اموری که نیاز به خم شدن یا پیچیدگی دارند، کاربردی می باشد.

سادگی و راحتی : عملیات گالوانیزه کردن در این روش تنها با غوطه ور کردن قطعه مورد نظر در مخزن فلز روی مذاب صورت می گیرد که روش ساده ای است. از این رو، گالوانیزاسیون گرم معمولا برای مقاوم کردن فلزات مورد استفاده در فضای باز مانند دکل های مخابراتی و فشار قوی برق و همچنین جهت اینجا کلیک کنید تولید مفتول گالوانیزه گرم که در ساخت انواع توری مانند توری حصاری ، توری مرغی ، توری گابیون و توری پرسی و همچنین پایه فنس به کار گرفته می شود.

ضخامت روکش «روی» در روش سرد معمولا ۲۵ میکرون می باشد. این در حالی است که در روش گالوانیزاسیون گرم، ضخامت روکش «روی» بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ میکرون می باشد.

از مفتول سخت برای ساختار اجسام بزرگ و سنگین می توان بهره برد و بیشتر در فعالیت های صنعتی با دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

استحکام کششی که مفتول گالوانیزه دارد بین ۴۰ الی ۸۵ کیلوگرم بر میلی‌متر مربع می‌باشد.

بدین ترتیب افرادی که به دنبال جنس با کیفیت بالا می باشند، بهتر است نوعی را انتخاب کنند که با استفاده از روش گالوانیزاسیون گرم تولید شده باشد.

همانطور که ذکر شد معمولا عمل گالوانیزاسیون مفتول را دو طریق انجام می دهند:

طبقه بندی دیگر این محصول از بابت کشور سازنده یا به عبارت دیگر ایرانی یا خارجی بودن است.

مفتول هایی با درصد کربن بالا را مفتول سخت نامیده و مفتول هایی با درصد کربن پایین نرم می باشند. شما می‌توانید قیمت مفتول گالوانیزه میهن نور، قیمت مفتول گالوانیزه علوی، قیمت مفتول گالوانیزه تبریز و … را برای خرید مفتول گالوانیزه همین حالا از ما بپرسید.

تلاش میشود همگام با گسترش و توسعه آهن آلات و پروژه های عظیم ملی در سراسر کشور سهمی در پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم. راه های ارتباطی با مرکزآهن

Report this wiki page