قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

آب و هوای مرطوب می تواند سیم های غیر گالوانیزه را به سرعت دچار زنگ زدگی کند.

محصولات مفتولی که از نظر کیفیت و کمیت در درجه ی بسیار بالایی باید قرار گرفته باشند چرا که در صنایع مختلف بسیار کاربردی است و اگر از جنس و کیفیت مرغوبی نباشند مشکل ها و اسیب های دیگری ایجاد می شود.

سپس در نتیجه این فرآیند پوششی از آلیاژی مقاوم از جنس فلز روی بر روی آن ایجاد می‌شود.

در این روش فلز روی با روش الکترولیز (آب کاری با برق) بر روی سیم روکش می شود.

قیمت ورق گالوانیزه مانند قیمت انواع ورق در بازار آهن، به صورت روزانه نوسان می‌کند. به منظور مشاهده نوسانات قیمت می‌توانید روی آیکون مرتبط در جدول کلیک کنید.

لوله گالوانیزه لوله گالوانیزه گلخانه ای لوله گالوانیزه تست آب لوله فنس گالوانیزه لوله درزدار

در مراحل بعدی نحوه جمع کردن و کشش مفتول مورد نظر می باشد .

گالوانیزه سرد معمولاً با صرف هزینه‌های کمتری نسبت به گالوانیزه گرم انجام می‌شود.

جالب است بدانید که با افزودن آلومینیوم به فلز روی، مقاومت در برابر خوردگی این مفتول ها را بالا برد.

مفتول گالوانیزه به روش سرد معمولا با قطر ۰.۵ تا ۶ میلی‌متر و به دو شکل کلاف و شاخه تولید شده و ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی آن‌ها تابع میلگردی است که از آن تولید شده است.

این کار باعث بالا بردن مقاومت آن در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود. در این روش ضخامت پوشش روی بیش‌تر بوده و در نتیجه مقاومت بیش‌تری در برابر رطوبت دارا است. به مفتول تولید شده با این ادامه مطلب روش مفتول گرم نیز گفته می‌شود.

سپس مفتول‎های گالوانیزه به صورت ضربدری از شیارها عبور داده می‎شوند. زمانی که دوغاب در پشت سنگ ریخته می‎شود، سنگ و دیوار بسیار بهتر به یکدیگر متصل خواهند شد. برای اینکه این اتصال بهتر صورت پذیرد، یک لقمه سنگی بین مفتول و سنگ نیز قرار داده می‎شود. از مزایای اسکوپ‎کشی می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

در نتیجه ضخامت روی کم می باشد.بنابراین نوع سرد آن چندان در مقابل رطوبت مقاوم نیست. در نوع گرم ضخامت روی بیشتر است و در نتیجه دیرتر زنگ می زند.

روکش روی ایجاد شده بر روی این محصول نیز ۱۰ الی ۲۵ گرم بر متر می‌باشد.

Report this wiki page