طراحی وب سایت چیست

Wiki Article

ما می‌خواهیم یک صفحه از صفر برای وب‌سایت خود بسازیم،‌به عنوان مثال بیایید یک صفحه “درباره ما” طراحی و توسعه دهیم.

این نمونه سایت فروشگاهی با وردپرس فروشنده لوازم خانگی از برند های مختلف می باشد، قالب استفاده شده در این سایت قالب فلت سام است.

در مرحله بعدی باید لایسنس قالب اهورا را از پنل کاربری خوتان در وب‌سایت میهن وردپرس دریافت کنید و آن را در فیلد مورد‌نظر جایگذاری کنید.

وب سایت فروشگاهی با استفاده از قالب های تولید شده دارکوب

شاید اولین سوالی که پس از مشاهده پنل‌های مختلف هاست، این باشد که ” خب من کدوم یکی را انتخاب کنم؟! ” در پاسخ باید بگوییم که نگران نباشید. هنگام خرید هاست تنها باید چند سوال ساده از خودتان بپرسید.

شما می توانید به از کلیک بر روی دکمه “پیش نمایش” شکل نهایی صفحه محصول خود را مشاهده نمایید.

در این زمان ایمیلی حاوی یک لینک به همین سایت دریافت خواهید کرد.

-    در صورت نیاز به مشاوره در خصوص انتخاب گزینه مناسب جهت سایت خود یا هرگونه سئوال درباره قیمت و هزینه ها لطفا با ما  تماس بگیرید تا همکاران ما جوابگوی سوالات شما اینجا کلیک کنید باشند. 

همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌کنید، در پیشخوان وردپرس تعدادی باکس از اطلاعات اولیه وب‌سایت مانند وضعیت سلامت سایت، پیشنویس سریع،‌ در یک نگاه، فعالیت و… وجود دارد که کاربرد زیادی ندارند و می‌توانید بر روی دکمه “تنظیمات صفحه” که در بالای پیشخوان وردپرس قرار دارد، آن‌ها را غیر فعال کنید تا پیشخوان شما خلوت‌تر شود.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب‌ها و تم‌های متنوع و مختلفی می‌باشد که نه تنها امکانات و قابلیت‌های جذابی به وب‌سایت اضافه می‌کند،‌ ظاهر بسیار جذابی را به سایت می‌بخشد؛ بیایید کمی خاطره بازی کنیم اگر به یاد داشته باشید در گذشته‌های دور که به تازگی تلفن‌های همراه در میان مردم رواج پیدا کرده بود، کاربران می‌توانستند تم‌ و یا اصطلاحا بک‌گراند گوشی موبایل خوشان را تغییر دهند (برخی رنگ قرمز را دوست داشتند و برخی دیگر رنگ آبی یا سبز)؛ اما این موضوع چه ارتباطی با طراحی سایت دارد؟

فرض کنید می‌خواهیم که در کامپیوتر شخصی خودمان یک فایلی را (مثلا یک عکس) ذخیره کنیم، طبیعتا برای این کار، ما نیاز به یک فضا داریم که بتوانیم تصویر مورد نظرمان را ذخیره کنیم.

طراحی سایت سئو آموزشگاه قالب سایت اخبار مقالات تماس

روش های بسیاری برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که با استفاده از آنها به راحتی می توانید فروش آنلاین داشته باشید. در بین روش ها، راه هایی نیز برای طراحی سایت فروشگاهی به صورت رایگان وجود دارد که با استفاده از آنها به سرعت می توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نمایید.

خب تبریک می‌گوییم!!! شما هاستتان را به دامنه وب‌سایت خود متصل کردید؛ این بدان معناست که با وارد کردن آدرس دامنه در مرورگر خود می‌توانید به اطلاعات هاست و در نتیجه وب‌سایت‌تان دسترسی کامل داشته باشید.

Report this wiki page