قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

مفتول گالوانیزه با کربن بالا دارای قدرت زیادی است که می تواند اجسام سنگین را بدون آسیب دیدگی بارگیری کند ضمن اینکه دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی است و عمر طولانی دارد .

قیمت مفتول گالوانیزه بسیار مقرون به صرفه بوده و به آسانی در دسترس همگان قرار دارد و همین امر سبب گردیده تا بتواند در زمینه های متعددی مورد استفاده قرار بگیرد .

در روش گالوانیزه سرد (که به اشتباه این نام روی آن قرار داده شده است) ذرات روی به روش الکتروگالوانیزه به سطح فلز منتقل می شوند و روی آن می مانند. مانند گالوانیزه گرم، گالوانیزه سرد نیز تا حدودی حفاظت کاتدی در برابر رطوبت را فراهم می کند.

همان طور که قبلاً هم گفتیم، سیم گالوانیزه با توجه به مزیت های بالایی که دارند کاربرد های بسیاری دارند. در این قسمت قصد داریم که به برخی از این کاربرد ها اشاره کنیم.

در روش گالوانیزه گرم نفوذ لایه “روی” به داخل فولاد بیشتر می‌باشد تا دوام مفتول در این روش بیشتر باشد.

قیمت ورق برشی st52 فولاد مبارکه بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ ۱۳:۳۵ خروجی اکسل

سیم سفید گرچه قیمت بالاتری نسبت به سیم سیاه دارد، اما بخاطر طول عمر بالا، مقرون به صرفه می باشد.

از این مفتول برای قالب بندی هم استفاده می شود و با توجه به قطر بالایی که دارد دارای استحکام کششی فوق العاده بالایی است که خیلی خیلی سخت پاره می شود . انعطاف مفتولهای چهار میلیمتر گالوانیزه کم است و این به علت ضخامت بالای آن است اما در مقابل به دلیل ضخامت بالای روی در آن در مقابل زنگ زدگی ، خوردگی و پوسیدگی بسیار بسیار مقاوم است و می توان از آن در مناطق مرطوب و شرجی ، حتی مناطق دریایی که آب و هوای اسیدی دارند استفاده نمود .

- تیرآهن ماهان بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ ۱۱:۱۶ خروجی اکسل

۳- گره پشت گردنی: در ستون‌ها و تیرها،برای اتصال محکم میلگردها به خاموت‌ها در گوشه‌ها،اغلب از این نوع گره استفاده می‌کنند.

قیمت تیرآهن ۱۴ اصفهان با توجه به فاکتورهای تاثیرگذار روی بازار آهن آلات دستخوش تغییرات زیادی می‌شود.

ادامه مطلب این مفتول نرم و انعطاف پذیر است و قدرت پیچش خوبی دارد که از شکستن آن جلوگیری می­کند. در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است.

کارخانه‌های مختلف، قیمت ورق‌های گالوانیزه‌شان را در ازای کیلوگرم اعلام می‌کنند. از آنجایی که امکان خرید این محصولات در ابعاد مختلف وجود دارد، قیمت‌گذاری بر اساس وزن انجام می‌شود.

آخرین بروزرسانی : امروز ضخامت سایز برند حالت محل تحویل واحد تاریخ بروزرسانی

Report this wiki page