طراحی سایت

Wiki Article

به نظر من توشن و خدمات آن خیلی متفاوت از بسیاری از فعالان این عرصه هست.

●    قابلیت جستجو و فیلتر گذاری روی محصولات برای یافتن سریع محصول

طرح نهایی به نمایش مشتری ارائه می شود و پس از تایید و تست نهایی تمامی مراحل و پروسه خرید ، فروشگاه به مشتری تحویل داده می شود.

جدول قیمت طراحی سایت  و تعرفه طراحی سایت توشن بر مبنای فاکتور های مختلف را می توانید در بخش لیست قیمت طراحی سایت زیر مشاهده کنید . برای برآورد درست هزینه طراحی سایت باید ابتدا به چند نکته در انتخاب پلن طراحی سایت دقت کنید .

درست مشابه یک فروشگاه سنتی، صفحه اصلی و بخش‌های بالایی و انتهایی صفحه یک فروشگاه اینترنتی ویترین آن فروشگاه را تشکیل می‌دهند. شما باید بتوانید ویترین فروشگاه اینترنتی خود را به گونه‌ای بسازید که مشتریان را به خریدار واقعی تبدیل کنید.

در تیم ویستا هر دو سئوی داخلی و خارجی مدنظر هستند. این مساله قطعا بر فروش شما اثرگذار خواهد بود.

اگر تغییراتی در سایت منبع آینده اینجا کلیک کنید داشته باشم و بخواهم امکان جدید اضافه کنم قیمت طراحی سایت من تغییر می کلیک کنید کند؟

نام دامنه هرقدر کوتاه‌تر باشد، بهتر در یادها می‌ماند؛

چند مورد از ویژگی هایی که یک سایت فروشگاهی حرفه ای و استاندارد برای دیده شدن توسط موتور جستجوگر گوگل نیاز دارد، عبارت اند از: 

نمونه کار طراحی سایت و فروشگاه نمونه کارهای واحد طراحی سایت توشن را مشاهده فرمایید!

طراحی فروشگاه بر اساس نیاز مشتری و استاندارد ها صورت می گیرد و تمامی بخش ها طبق نیاز مشتری و داده های ارسال شده مانند دسته بندی ، تصاویر و لوگو ها ، چند نمونه محصول و… در وب سایت بارگذاری میگردد.

هزینه پشتیبانی سالانه طراحی سایت در پکیج های توشن به اینجا صورت انتخابی هست و شما بعد از یکسال می توانید در صورت نیاز این هزینه را ادامه مطلب پرداخت کنید که به مدت یکسال سایت شما پشتیبانی شود و از تمامی خرابی ها و مشکلات احتمالی که به صورت غیر عمد توسط خود شما ایجاد می شود جلوگیری کند و در صورت نیاز برطرف شود و همچنین امنیت سایت شما توسط واحد پشتیبانی حرفه ای توشن به صورت کامل نضمین خواهد شد.

توجه به سئو یکی از مهم‌ترین نکات ساخت سایت اختصاصی است. ما در ویستا با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و خلاق، علاوه بر طراحی یک سایت اختصاصی برای شما، به سئوی آن نیز اهمیت می‌دهیم.

⭐ این سوال عمومی است، باید ابتدا مشخص کنید که سایت شرکتی مد نظرتون هست یا اینکه فروشگاه اینترنتی نیاز دارید.

Report this wiki page