برای طراحی سایت از کجا شروع کنیم

Wiki Article

یک فروشگاه اینترنتی مدرن و استاندارد می تواند تحویلی عظیم در کسب و کارتان ایجاد کند. 

این رابط کاربری حرفه‌ای، باید بتواند مشتریان را به خود جذب کند و آن‌ها را در صفحه نگه دارد. ویکی دمی در طراحی رابط کاربری حرفه‎‌ای سابقه‌ای طولانی دارد.

ویکی دمی همان جایی است که این فروشگاه اینترنتی را برای شما در کوتاهترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

با کلیک بر روی “تنظیمات فروشگاه” شما وارد صفحه زیر خواهید شد.

توجه داشته باشید برخی از فلید های صفحه درج محصول جدید طبق اطلاعات فروشگاه پر شده اند. اما از آنجایی که یک فروشگاه می تواند از محل های مختلفی این محصول را به فروش برساند یا محصولات سایرین را در فروشگاه خود عرضه کند، شما می توانید اطلاعات فروشگاه را در برگه محصول ویرایش کرده و تغییر دهید.

در صفحه تنظیمات، در قسمت داشبورد شما می توانید اطلاعاتی را به صورت صحیح درباره فروش، درآمد، حمل و نقل و غیره مشاهده نمایید.

عموما یک متخصص طراحی سایت با انجام پروژه های مختلف و استفاده از ابزارهای مختلف برای طراحی سایت تجربه ارزنده ای در این زمینه بدست آورده است. در حقیقت شما یک سایت از تیم پونه مدیا دریافت نمی کنید بلکه علاوه بر سایت شما در طول انجام پروژه از تخصص تیم پونه مدیا نیز استفاده می نمایید.

اولین عاملی که می‌توان به آن اشاره کرد، روش طراحی سایت است. یک روش ساده برای طراحی یک وب سایت، استفاده از قالب‌های آماده است.

نماد اعتماد الکترونیک اینماد چیست و چگونه می‌توان آن را فعال کرد؟

ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک به منظور تایید هویت و صلاحیت سایت‌های فروشگاهی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود.

امکاناتی که ما برای طراحی سایت فروش آنلاین در نظر گرفته‌ایم در سه پکیج مختلف ارائه می‌شود.

حتما در توضیحات بیشتر جلسه حضوری نمونه کنترل پنل های سایت های فروشگاهی خود را به شما نشان خواهیم داد و چهره یک پنل واقعی را حتما مشاهده خواهید نمود. پنل های تمامی وب سایت های طراحی شده توسط اطلس وب کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی میشود تا بتوانیم دقیقا آن توقعی که مشتری از ما دارد را برآورده نمایید.

و آنچه که در عمل بسیار مهم است در کارهای تخصصی استفاده از جوملا نسبت به وردپرس بهتر می باشد.

همانطور که می دانید سایت های وردپرسی از پیش آماده شده و امکانات مشخصی را دارند؛ اما شما نیز می توانید با توجه به نیاز و خواسته خود، امکانات جدیدی را به سایت خود اضافه کنید.

Report this wiki page