طراحی سایت قیمت مناسب

Wiki Article

این مرحله قبل از طراحی و ساخت محتوا سایت می باشد که عموما به آن هزینه های پنهان سایت (هزینه دامنه ، هاست و..) گفته می شود.

خوشبختانه با توجه به رشد چشمگیر خرید و فروش کالا به صورت آلاین در قالب فروشگاه های اینترنتی و قدرتی که این بخش دارد و تمایل بسیاری از هم وطنان چه در خرید کالا به صورت آنلاین و چه در فروش کالا به صورت آنلاین, شرکت اطلس وب مجری بسیاری از پروژه های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی میباشد که چند نمونه از موفق ترین آنها را به شما معرفی مینماییم.

شما می توانید به از کلیک بر روی دکمه “پیش نمایش” شکل نهایی صفحه محصول خود را مشاهده نمایید.

امکان استفاده از افزونه های طبقه بندی ویژگی ها در ووکامرس

یکی از بهترین اقدامات برای تحلیل شرکت طراحی سایت، مشاهده نمونه کارهای شرکت است. در کنار بررسی نمونه کارها باید به این نکته توجه کنید که شرکتی را انتخاب کنید که سایر خدمات دیگر مانند سئو و بهینه سازی، پشتیبانی و ورود اطلاعات به سایت وردپرسی را نیز داشته باشد.

پنل مشتریان یکی از بخش‌هایی است که در اکثر موارد توجه چندانی به طراحی آن نمی‌شود. درحالیکه این بخش می‌تواند تاثیری مستقیم بر رضایت مشتری بگذارد. فرض کنید یک کاربر وارد سایت شما می‌شود و یک محصول را می‌خواهد بخرد.

شما نیز در ابتدا به منابع تفکر کنید که کدام منابع را در اختیار دارید و کدام منابع را خیر تا بتوانید بهتر تصمیم گیری نمایید.

اگر نیاز به مشاوره دارید، تیم وب پویا به شما کمک میکند تا بهترین تصمیم را برای پیشرفت کسب و کارتان بگیرید.

مشاوره اختصاصی ویکی دمی برای شما شما بهتر از ما می‌دانید که امروزه اکثر مردم وقتی به یک ماده‌ی غذایی یا یک کالای ضروری در منزل نیاز دارند، اولین کاری که می‌کنند این است که آن را در سایت‌های فروش آنلاین جستجو می‌کنند.

در دنیای دیجیتال داشتن طراحی حرفه ای و کاربر پسند یکی از عوامل موثر در رشد کسب و کار است. طراحی حرفه ای و آپدیت بودن سایت از مهم ترین عوامل موثر در جذب مشتریان است. و این شما هستید که با حرکت مداوم خود روبه جلو مشتریان را علاقه مند کرده و آن ها را به همکاری های بلند مدت تشویق می کنید.

صفحه نتایج جستجو قلب تپنده‌ی یک سایت فروشگاهی است. این صفحه، بخشی است که کاربر تصمیم می‌گیرد این سایت با یک کلیک محصول را بخرد یا سایت شما را ترک کند.

اگر شرکت طراحی سایت، ورود اطلاعات را نیز به عهده بگیرد، هزینه طراحی سایت با وردپرس افزایش خواهد یافت.

طراحی فروشگاه اینترنتی خلاق شاپ طراحی فروشگاه اینترنتی هفت مین طراحی فروشگاه اینترنتی الوسبد طراحی فروشگاه اینترنتی خرازی بازار بزرگ

بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید، در صفحه‌ی محصول، لیستی از کالاها نظیر کفش، صندل و اکسسوری‌هایی که می‌تواند با این لباس استفاده کند را به آن فرد پیشنهاد می‌دهیم. با این کار نه تنها کاربر لیست تمام لباس‌هایی را که برای مهمانی نیاز دارد را می‌خرد، بلکه میزان فروش افزایش خواهد یافت.

Report this wiki page