طراحی وب سایت حرفه ای

Wiki Article

طراحی تمیز و یکدست، استفاده از انیمیشن‌های گوناگون و جذاب باعث شده است شما شکل متفاوتی از ارائه نمونه کارها و اطلاعات تماس را مشاهده کنید.

این شرکت برنده معتبرترین جایزه طراحی سایت و سئو در آمریکا شده است. دلیل آن‌هم طراحی استثنایی و جذاب در عین ساده و کاربر پسند بودن است.

از طریق این سرویس میتوانید یک فایل اکسل با اطلاعات مختلف در سامانه بارگزاری کرده سپس مخاطبین با ارسال کلیدواژه میتوانند این اطلاعات را به صورت یک پیامک دریافت نمایند.

شما می توانید با بارگذاری فایل اکسل، فایل تکست، کپی لیست شماره و ثبت مشخصات به صورت تکی، مشترکین خود را به دفترچه تلفن اضافه کنید.

برای استفاده راحت تر از سامانه، راهنمای آنلاین مرحله به مرحله استفاده از تمامی سرویس های سامانه در اختیار شما خواهد بود.

در تمامی مراحل طراحی و تا ریزترین موارد ظاهری و فنی سایت، نظر شخص من به صورت کامل در نظر گرفته شد و در نهایت قالب طبق خواسته ی من و متناسب با فعالیت ام توسط متخصصان ‍پیام آوا پیاده ...

جهت سفارش سایت مورد نظر خود اطلاعات فرم زیر را تکمیل نمایید.

در این قسمت برخی از نمونه طراحی سایت فروشگاهی تیم ما را مشاهده می کنید.

توسط این سرویس، می توانید همکاران یا کارمندانی را درج کرده و برای هر کدام از آن ها دسترسی به بخش های مختلف سامانه را مشخص کنید، همچنین برای هر کاربر می توانید میزان موجودی (اعتبار ارسال پیامک)، ایشان را به صورت کامل مدیریت نمایید.

اگر به موارد بالا دقت کرده باشید. متوجه این موضوع می‌شوید که در این چند سال اخیر طراحی سایت تبدیل به یک هنر در کنار ویژگی‌های فنی دیگر منبع خود شده است.

به واسطه این سرویس میتوانید اطلاعاتی همانند : نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره همراه خود یا دیگران را تعیین کرده و به شماره های موبایل منتخب ارسال نمایید، کاربران علاوه بر دریافت پیامک امکان ذخیره سازی اطلاعات را به عنوان یکی از اعضای دفترچه تلفن موبایل خود خواهند داشت.

عضویت آسان کاربران در سایت و همچنین ایجاد سطوح دسترسی برای کاربران مختلف

تهران.پاسداران ، خ اختیاریه جنوبی، روبروی مسجد، نبش خ مسعود، ساختمان پاسارگاد

همان طور که می دانید امروزه در عرصه تکنولوژی و خریدهای اینترنتی شاهد تحول و پیشرفت هستیم. در واقع هر کسب و کاری قطعا به این نتیجه خواهد رسید که باید برای پیشبرد اهداف، جذب مشتری و فروش بیشتر باید اقدام به دریافت خدمات طراحی سایت کند.

Report this wiki page